Egy év Új-Zélandon

Húsvéti szünet Canterbury-ben 2

2024. május 05. - sscchhtt

A következő napon a területet átszelő Rakaia folyó partjára mentünk túrázni. Hihetetlen látványt nyújtott az azúrkék tekergőző vízfolyás a szürke kavicsmedrében. Izgalmas és látványos túraútvonal vezetett végig bennünket a partvonalon.

Végül lemereszkedtünk a folyó közvetlen partjára is, hogy legelább néhány kavicsot kacsáztassunk a felszínén.

Délután ugyanennek a folyónak egy távolabbi pontját is meglátogattuk, ahol a víz keskenyebb területen, mélyebben kanyarog.

Másnap elérkezett a hazaindulás, de visszafelére is találtunk néhány izgalmas megállót.

Megnéztük a hegyek között elterülő sziklaképződményeket, a Castle Hill Rocks-t (Kestély hegy sziklák). Az ingyenesen látogatható terület izgalmas barangolást jelentett az egész családnak. Fel-le másztunk a hatalmas sziklatömbökön, és csodáltuk a kilátást.

Ezután a Cave Stream Scenic Reserve-nél álltunk meg egy rövid kirándulásra. Itt meg tudtuk nézni a barlangon átszaladó folyamot, ami látványos kanyarulatokat vájt magának a mészkasziklákba.
Egy pár éppen akkor sétált be a barlangba bejáratán mikor ott voltunk. Szerencsésen átértek a barlangon, mert láttuk őket kisétálni a másik oldalon. Ugyanis ez a barlang is ingyenesen és szabadon látogatható. Pár száz méter föld alatti séta a barlangi patakban. És máris át lehet érni a hegyek alatt a túloldalra.

Szabadban elköltött ebédünk után már egyenesen hazafelé vettük az utat.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.