Egy év Új-Zélandon

Fiji, a kannibálok földje 1.

2024. június 24. - sscchhtt

Kihagyhatatlannak éreztünk egy trópusi szigetes utazást is, ha már a "közelben voltunk" Így felkerekedtünk és egy teljes hetet töltöttünk a Fidzsi-szigeteken.

Új-Zélandról 'már csak' egy 3 órás repülőútra találhatók Fiji, mely több mint 300 szigetből áll.  Szállásunk a legnagyobb szigeten (Viti Levu) volt. Innen fedeztük fel egy parányi részét a szigetnek. Különleges élmény volt ebbe a nagyon eltérő kultúrába bepillantást nyerni.

Az országban nem igazán létezik tömegközeledés. Helyette különböző kisebb-nagyobb buszok, mikrobuszok mozgatják a turistákat a különböző programok között.
Így mi is minden nap más és más programot választotunk magunkat, amihez reggel felvettek minket a hotelnél, és estére visszahoztak. Napközben pedig élveztük a fidzsi vendégszeretetet.

Egy gyors és látványos repülőút után, már a repülőtéren köszöntöttek minket az országra jellemző módon. Estére értünk csak a szállásra, így már csak ennek felfedezésére jutott időnk.

Másnap reggel egy kiadós reggeli után, izgatottan vártuk az első kirándulásunkat. Busszal végigjártak a megjelölt hoteleken, felvették a részvevőket és elszállítottak mindenkit a kikötőbe. Itt még volt egy kis időnk a hajó indulásáig, így lecsaptunk a jéghidegen kínált friss kókuszokra.

Hajóra szálltunk és elindultunk a célállomásunk, a South Sea Island felé. Filmekbe illő kis szigetre kalauzoltak el minket, ahol az egész napunkat töltöttük.
Kikötéskör a "szokásos" énekes köszöntéssel léptünk partra.

Ezek a kirándulások legtöbbször teljes körű szolgáltatásokat kínálnak. Így benne volt a korlátlan ital fogyasztás, ebéd, és mindenféle vízi eszközök használata. Kipróbáltuk a snorklingolást, kajakozást, a medencét, függőágyakat, a helyi gasztronómiát, és összességében csak élveztük a trópusi sziget adta fantasztikus érzést. Ebéd közben még egy kis műsort is élvezhettünk, majd fotózkodtunk a kannibál harcosok utódaikkal.

Estére kellemesen elfáradva, búcsút intettünk a szigetnek, és a naplementében visszahajóztunk és buszoztunk a szállodánkba.

Videós összefoglaló:

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.