Egy év Új-Zélandon

Abel Tasman Nemzeti Park

2024. május 02. - sscchhtt

Zsuzsa:

Nagy kalandra indultam! Elhatároztam hogy egyedül végigjárom Új-Zéland egyik 'nagy sétáját' (Great Walks), a Nelsonhoz közel található Abel Tasman Nemzeti Parkban.

Az összesen 62,5 km-es távot 3 nap alatt teljesítettem, miközben tengerparti faházakban aludtam. :) Hatalmas kaland volt egy aprócska hátizsákkal, 3 napi cuccal, egyedül végigjárni ezt a lenyűgözően szép területet.

Az út hol a homokos tengerparton vezetett végig, hol a part feletti sziklákat rótta, és nyújtott lélegzetelállító kilátást.

Tibor:
Búcsú után - mi fiúk - bepattantunk az autóba és kerestünk a hazaútra férfias programot. És mi lenne férfiasabb mint belevetni magunkat egy labirintusba?
A korábbi cikkekben már írtunk, hogy mennyi fantasztikus természeti élménnyel találkoztunk. Naná, hogy van természet által épített labirintus is!
Az ingyenes útvesztő bejáratánál elvettünk egy térképet és belevetettük magunkat a sziklafalak közé. A térképet követve megkerestük az összes nevezetes sziklát ami csak nevet kapott. A kedvencünk a Csókos malacok voltak.
Bejártuk a teljes három kilométeres útvonalat. Sőt, szerintem újakat is tapostunk.

Remélem, senki nem lepődik meg, van cseppkőbarlang is Új-Zélandon. Családias, kis csoporttal indultunk a föld alá.

A Kaiteriteri beachen már többször voltunk. De a strand melletti kilátóba még nem jutottunk fel. Eddig.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.