Egy év Új-Zélandon

Kirándulás Ausztráliába 1: Sydney

2024. május 08. - sscchhtt

Ha már eljutottunk a világ alsó végére, úgy éreztük érdemes lenne a környéken is körbenézni. Elhatároztuk hogy a következő iskolai szünetet Ausztrália "felfedezésére" használjuk. A két hetes szünetben mindössze egy kis szeletre jutott csak időnk.

Elérkezett az ősziszünet, és útnak indultunk Ausztráliába. A repülőnk Christchurch-ből indult, így szombat reggel először egy 5 órás autózás várt ránk. Útközben kiderült hogy késik a gépünk, így a reptéren is várt ránk 4 óra. (A Revolutnak hála ezt a prémium váróban tölthettük el, végigkóstolva az étel- és italkínáltot.) Nagysokára feljutottunk a gépre, amivel 3 és fél óra alatt megérkeztünk Sydneybe. Ahonnan már csak el kellett metroznunk a szállásunkig. Így egy igen hosszú út után, este 9kor már csak bedőltünk az ágyunkba.

Másnap reggel kipihenten indultunk Sidney felfedezésére. Jegyet vettünk egy Hopon-Hopoff városnéző buszra, és a nyakunkba vettük a várost. Első állomásunk a Harbour Bridge volt. Innen gyönyörű kilátásunk nyílt az operaházra is. Természetesen közelebbről és a másik oldaláról is megcsodáltuk ezt az ikonikus épületet.

A következő napon végigjártuk Sydney fő attrakcióit. Először a vizivilágot megismertető részlegbe, a Sealife-ba mentünk. Találkozhattunk teknőssel, cápával, rájával, pingvinekkel.

Majd megnéztük Ausztrália vadvilágát bemutató Wildlife-t. Itt megismerkedtünk többek között a kenguruval, koalával, tasmán ördöggel, wombattal, és aligátorral.

Madame Tussaud viaszbábúit is végigcsodáltuk, bár őszintén bevallva nem mindenkit ismertünk fel, néhányszor pedig a nevét olvasva sem tudtuk, hogy ki az. :)

A nap végére hagytuk a Sydney torony meglátogatását. Így a tökéletes időzítésnek köszönhetően éppen a naplementét töltöttük a város főlé megasodő kilátóban.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.