Egy év Új-Zélandon

Mi történt velünk Új-Zélandon a 3. negyedévünkben? Megmutatjuk!

2024. április 16. - sscchhtt

A nyári szüneti kanadunkból visszatérve sem tétlenkedtünk. :)

Még javában tombol a nyár, és a nyáriszünet is kitartott még egy kicsit. Így újabb kalandokra indultunk.

A nyáriszünet egyik utolsó napján meglátogattuk a város egyik uszodáját (a város méretéhez képest meglepően sok 4-5 uszoda is van), és remek szórakozásnak bizonyult. A családi belépő úgy 5000 Ft körül lehetett.

A következő hétvégén a város mellett lévő Rabbit Island-re kirándultunk. A fiúk autóval érkezetek, Zsuzsi pedig biciklivel. Majd a szigeten is tekertünk egy kört a gyerekekkel.

A gyerekeket leadva az iskolában újabb kirándulásra mentünk kettesben is. Megnéztük Nelson kínai kertjét, és a város fölött magasodó egyik csúcsot.

A nyári hétvégéket igyekeztünk kihasználni, így a következőn is kirándulni indultunk. Az uticélunk most a Maitai Caves (barlangok) voltak. Izgalmas, és változatos 2 órás túra után értük el a barlang bejáratát. De nem öltöztünk fel megfelelően, így csak az első teremig merészkedtünk.

Az iskolában is úgy érezték ki kell használni a jó időt, így először egy délutáni iskolai pikniken vettünk részt. Ide mindenki vitte a saját vacsoráját, plédjét, és az iskola udvarán letelepedve csemegéztünk, beszélgettünk.

Valamint Tibinek is szervezték még egy 4 napos ottalvós táborozást is. Nagyon élvezte a sok sok programot (kajakozás, biciklizés, túrázás, főzés, tutaj építés...) kihívást, és kalandot.

Az őszi napok kezdetével sem tört a lelkesedésünk, így belevetettük magunkat a Strand Nap forgatagába, ahol homokvárat építettünk, kincset kerestünk, és néztük a kukahúzó verseny résztvevőit.

A multikultúrális nap is nagyon sok élményt, finom ételeket és jó hangulatot tartogatott nekünk. Igyekeztünk végigkóstolni az összes jelenlévő nemzet különlegességeit, de végül tele hassal és mosolyogva kudarcot vallottunk.

Végül az őszi szünet előtti utolsó hétvégén meglátogattuk Nelson mellett fekvő 'ökológiai szentélyt'. A déli sziget legnagyobb bekerített növény és állat rezevátuma, közel 700 hektáros területével. Ennek egy nagyon kis részletét jártuk be, de nagyon élveztük ezt a kellemes sétát a patak parton sétálva.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.